lauantai 20. joulukuuta 2014

Noi tekstit ja kuvat meni välillä vähän miten sattuu enkä saanu niitä korjattuu niin pahoittelen :D



Viikko ennen halloweenia käytiin sellasessa kauhumaissisokkelossa jotta se nostais halloween tunnelmaa mut ei ollu kauhean hyvä idea..



                                             

Tossa kuvassa oltiin vielä iloisia koska otettiin se ennenkuin mentiin tohon kauhusokkeloon,
se oli siis sokkelo maissipellolla ja sieltä maissien seasta hyppäs välil pelottavan
näkösii tyyppejä ja se sokkelo piti ratkaista ja löytää tie ulos samalla kun joku jahtaa
moottorisahan tai sähkölamauttimen kanssa :D Loppuvaiheessa oltiin jo
ihan pissat housussa ja juostiin karkuun sitä moottorisahaa ja tietenkin mä kaaduin naama
edellä siihen mutaan ja rikoin mun uudet farkut :(


      Halloweenina olin mun vaiharikaverilla ja käytiin sen pikkuveljien kanssa trick or treat, 
                                 kaiverrettiin kurpistoita, syötiin ja katottiin tietenkin Halloween.
                                                                   






                                                             Kiitospäivä
                                                         

Vietettiin thanksgiving Mollyn kavereilla.
Oli tosi kiva kokemus ja paljon hyvää ruokaa!
Tosin syötiin kyllä vielä viikon päästäkin kalkkunaa..

Pumpkin pie oli hyvää!

                                                               Ihana hostmom Molly :)

Kiitospäivän jälkeisenä päivänä oli black friday eli päivä jolloin kaikissa kaupoissa on ihan sairaasti alennuksia.
Kaupat aukes jo joskus neljältä aamuyöstä ja sulkeutu vasta keskiyön jälkeen, jotkut mun kavereista heräs joskus kolmelta ja lähti jonottaa et kaupat aukeis :D

Täällä on paljon halvempaa käydä esim kampaajalla tai hieronnassa nii ollaan
ehitty jo pitää pari spa päivää.


                                 En oo varmaa elämässäni leiponu niin paljon ku tääl parin kk sisällä,
ainaki osaan tehä sit hyvii keksejä ku tuun takasin :D

Meiän pihalla asuvia kalkkunoita

Pikkujoulut(ei oo ylemmässä kuvassa olevia kalkkunoita)

Kauden vika peli


Ennen joululomaa koulu järjesti kaikkee kivaa esim touch of class jossa kaikki seniorit (paitsi minä) 
pukeutui ja tarjoili alemmille luokille ruokaa.
 Meiän koulu oli panostanu tähän kunnolla, siellä oli bändi soittamassa,  2 turvamiestä, joku hieno auto jonka voi voittaa keskellä ruokalaa ja escortit jotka saattoi oppilaat pöytiin.

                                                              Lansing ennen joulua



  Vihdoin alko loma <3
                                                Käytiin eilen leffassa ja syömässä sen kunniaks
                                 

Uppopaistettuja suolakurkkuja <3

                                                 
                                                          Tänään olin taas leipomassa :D
                         
                       Jouluaatto vietetään Mollyn ja Mollyn äidin kanssa kolmisteen, mutta lähetään
                          joulun jälkeen pariksi päiväksi pohjois-Michiganiin laskettelee jos lunta riittää.
                       
                       
              
               Hyvää joulun odotusta kaikille <3



                                                     





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti