Noi tekstit ja kuvat meni välillä vähän miten sattuu enkä saanu niitä korjattuu niin pahoittelen :D
Viikko ennen halloweenia käytiin sellasessa kauhumaissisokkelossa jotta se nostais halloween tunnelmaa mut ei ollu kauhean hyvä idea..
Halloweenina olin mun vaiharikaverilla ja käytiin sen pikkuveljien kanssa trick or treat,
kaiverrettiin kurpistoita, syötiin ja katottiin tietenkin Halloween.Kiitospäivä
Vietettiin thanksgiving Mollyn kavereilla.
Oli tosi kiva kokemus ja paljon hyvää ruokaa!
Tosin syötiin kyllä vielä viikon päästäkin kalkkunaa..
Pumpkin pie oli hyvää! |
Ihana hostmom Molly :)
| Täällä on paljon halvempaa käydä esim kampaajalla tai hieronnassa nii ollaan ehitty jo pitää pari spa päivää. |
ainaki osaan tehä sit hyvii keksejä ku tuun takasin :D
Meiän pihalla asuvia kalkkunoita
Pikkujoulut(ei oo ylemmässä kuvassa olevia kalkkunoita)
Kauden vika peli
Ennen joululomaa koulu järjesti kaikkee kivaa esim touch of class jossa kaikki seniorit (paitsi minä)
pukeutui ja tarjoili alemmille luokille ruokaa.
Meiän koulu oli panostanu tähän kunnolla, siellä oli bändi soittamassa, 2 turvamiestä, joku hieno auto jonka voi voittaa keskellä ruokalaa ja escortit jotka saattoi oppilaat pöytiin.
Vihdoin alko loma <3
Käytiin eilen leffassa ja syömässä sen kunniaks
Uppopaistettuja suolakurkkuja <3
Tänään olin taas leipomassa :D
Jouluaatto vietetään Mollyn ja Mollyn äidin kanssa kolmisteen, mutta lähetään
joulun jälkeen pariksi päiväksi pohjois-Michiganiin laskettelee jos lunta riittää.
Hyvää joulun odotusta kaikille <3
